Изчерпателно проучване на SmartBuyGlasses разкри значителни промени в поведението на потребителите в САЩ, които могат да променят стратегиите за търговия на дребно с модни стоки. Противно на общоприетото схващане, по-младите потребители (20-34 г.) пазаруват по-рядко онлайн от по-възрастните си колеги, въпреки че влиянието им върху решенията за семейни покупки остава значително. #пазаруване https://iziskana.com/prouc...

Проучване разкрива промените в предпочитанията на поколенията при пазаруване - IZISKANA.com
Изчерпателно проучване на SmartBuyGlasses разкри значителни промени в поведението на потребителите в САЩ, които могат да променят стратегиите за търговия на
https://iziskana.com/prouchvane-razkriva-promenite-v-predpochitaniyata-na-pokoleniyata-pri-pazaruvane/
3 месеци преди